Maja Długołęcka-Sarlej

Maja Długołęcka-Sarlej

Trener

Jest socjologiem-praktykiem z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży badań rynku, specjalistą w dziedzinie jakościowej i ilościowej metodologii badań. Dostarczyła i / lub zarządzała ponad 360 projektami badawczymi, w tym dla liderów branży spożywczej, turystycznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej i nieruchomości. Koordynowała międzynarodowe projekty badawcze na 5 kontynentach. Pracowała w Kantar MillwardBrown (SMG / KRC) jako badacz i kierownik projektu (2000-2009) oraz dla British Just Worldwide (2014-2016). Obecnie prowadzi własny butik badawczy arket.pl. Jest również trenerem umiejętności miękkich i badań rynku z 1200-godzinnym doświadczeniem. Jest współtwórcą programu i wykładowcą studiów podyplomowych “Badanie rynku i analiza danych w praktyce” w Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Wybrani klienci badawczo: Hortex, GSK, Kopalnia Soli Wieliczka, DaimlerChrysler Automotive Poland, Kia Motors Polska, TAURON Sprzedaż, MARS, Dom Development, Echo Investments, Coca-Cola. Wybrani klienci szkoleniowi: KIA Motors Polska, PBS Consulting, Carservis, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Cargill Polska. ZAINTERESOWANIA: Nauka o danych i programowanie, literatura faktu, turystyka piesza, jazda na rowerze, nordic walking.