Michalina Konkel

Michalina Konkel

Trener

Z wykształcenia psycholożka (Uniwersytet Jagielloński) i absolwentka Szkoły Trenerów: „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills. Ma za sobą doświadczenia pracy z różnych krajów Europy. Doświadczenia w pracy w biznesie w Polsce zdobyła w firmie Alexander Mann Solutions, gdzie pełniła funkcję konsultanta ds. rekrutacji dla zagranicznego klienta korporacyjnego. Od pięciu lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji menadżerskich oraz zarządzania różnorodnością i współpracy międzykulturowej. Prowadziła szkolenia m.in. w języku angielskim dla grup pochodzących z 19 krajów. Wystąpiła na konferencjach: „W stronę zmian”,  „Zainwestuj w różnorodność”, „Global reach, local touch”, „Siła międzynarodowych zespołów”, „Wyzwania HR”.

Pracowała jako trenerka i konsultantka dla klientów takich jak: LCS Logistic, Motorola, NETIA, Dialog, Gigaset, SSC&BPO: ABB, Amway, Pandora, Kemira;  CC: BZ WBK, Volkswagen Bank; Mars Polska, Infosys, Roche, Benefit Systems i wielu innych. Doradzała także wielu właścicielom oraz dyrektorom MiŚP.

Przez rok pracowała jako konsultantka przy połączeniu firm Netia, Dialog, Crowley. Wspierając management w zarządzaniu pracownikami pochodzącymi z tych trzech organizacji, dobrze poznała specyfikę branży Telecom. Współprowadziła zespół wewnętrznych konsultantów odpowiedzialnych za obszar: Organizational Effectiveness.

Ukończyła kurs Leadership Development Intensive prowadzony przez Scherer Leadership International oraz Intercultural Navigators organizowany przez British Council, które dają jej bogate zaplecze do rozumienia różnorodności. W latach 2013-2015 była prezeską i koordynatorką sekcji trenerskiej SIETAR Polska.

Prywatnie: fanka indyjskiej kuchni i wypraw w nieznane. Razem z mężem napisała trzy blogi podróżnicze, opisujące wprawy do Syrii, Libanu, Jordanii, Indii. Lubi pomagać ludziom się rozwijać, wskazywać nowe drogi, stawiać wyzwania.