JAK RADZIĆ SOBIE Z INTERESARIUSZAMI I STRESEM

Każdego dnia w pracy spotykamy się z różnymi ludźmi – współpracownikami, przełożonymi, klientami czy partnerami biznesowymi. Każdy z nich ma swoje oczekiwania, potrzeby i cele, które mogą wpływać na naszą pracę i samopoczucie.

W dynamicznym środowisku zawodowym kluczowe staje się nie tylko skuteczne zarządzanie relacjami z interesariuszami, ale także dbanie o własny dobrostan i odporność psychiczną.

Dla kogo?

Nasze szkolenie jest skierowane do osób, które na co dzień współpracują z różnymi interesariuszami i chcą lepiej zarządzać tymi relacjami. Chcą zrozumieć swoje potrzeby i lepiej komunikować je w środowisku pracy.

Rezultaty dla uczestników:

Zdobędą lepsze zrozumienie swoich potrzeby, co pomoże im pracować efektywnie i czuć się dobrze w miejscu pracy.

Nauczą się wykorzystywać „perspektywy potrzeb” we współpracy z interesariuszami

Stworzą „obraz interesariuszy”, aby lepiej rozpoznawać ich potrzeby, reakcje i motywacje.

Stworzą „mapę mojego wpływu”, aby wesprzeć swoją siłę psychiczną

Nabędą umiejętności skutecznej komunikacji, które pomogą im budować porozumienie i zapobiegać nieporozumieniom.

Program

Potrzeby - zacznijmy od siebie!

  • Moje potrzeby – czego potrzebuję, aby dobrze pracować i czuć się dobrze w pracy?

  • Czy to wszystko jest naprawdę potrzebą? A jeśli nie – co się pod nią kryje?

  • Dlaczego (nie)zaspokojone potrzeby tak silnie poruszają emocje?

  • Teraz – spróbujmy rozszyfrować potrzeby i reakcje interesariuszy

Analiza Interesariuszy

  • Kim są moi interesariusze? – proste narzędzie do ich identyfikacji

  • Jakie mają potrzeby i jak reagują, gdy ich nie dostają? – potrzeba czy strategia?

  • Jak odróżnić „typy” interesariuszy? – model C.A.I.R.O.

  • Czy wszyscy potrzebują tego samego ode mnie?

Komunikacja

  • Jak pytać, jak słuchać, jak akceptować informacje zwrotne?

  • Jak lepiej komunikować własne potrzeby i oczekiwania?

  • Jak budować dialog, który wspiera współpracę, a nie konflikt?

Siła umysłowa i mapa wpływów

  • Co jest dla mnie stresujące w interakcjach z interesariuszami?

  • Czy mam na to wpływ? Jeśli tak – jak go zwiększyć?

  • Gdzie jest moja przestrzeń wpływu? – stworzenie „mapy wpływów”

  • Jak radzić sobie ze stresem w mądry i spokojny sposób?

Podsumowanie i plan działania

  • Podsumowanie kluczowych wniosków

  • Co zabieram dla siebie i jak wdrożę to w praktyce?

Nauka przez doświadczenie

Każde szkolenie jest prowadzone w interaktywnej formie, co sprzyja aktywnemu uczestnictwu i efektywnej nauce.

Nasi trenerzy zadbają o to, aby uczestnicy szkolenia zdobyli praktyczne i umiejętności, które będą mogli natychmiast wdrożyć w swojej pracy, zwiększając tym samym efektywność i wyniki całej organizacji.

Nasze szkolenia są dostosowane do potrzeb zarówno małych, jak i dużych zespołów, na każdym poziomie organizacyjnym.

Są bogate w praktyczne, biznesowe case’y, które umożliwiają głębsze zrozumienie tematu, osadzając go w realiach biznesowych, w jakich działasz.

Szkolenia prowadzimy zarówno w języku polskim jak i angielskim.

Tworzymy rozwiązania „szyte na miarę”

Każdy program dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb.

Skontaktuj się z nami

a stworzymy program dostosowany do potrzeb Twojej branży i firmy.

Grzegorz Ciok
Kierownik Projektów
szkoleniowych i rozwojowych

grzegorz.ciok@pathways.com.pl
+48 662 020 436