Rozwój Zespołów Zarzadzajacych
Zespoły które można nazwać High Performing mają charakterystyczny klimat pracy, łączy ich wysokie nastawienie na zadania i równie duże skupienie na relacjach. W takich zespołach ludzie wykonują niesamowitą pracę i cieszą się z tego procesu, niełatwe sytuacje są traktowane tylko jako lekcje do uczenia się. Taki zespół może przeprowadzić trudną zmianę i nie będzie ona traumą dla nich. Jak oni to robią? Czy takie zespoły tworzą się przez przypadek i co można zrobić, aby przenieść zespół do strefy High Performing.
Cele / rezultaty:
- Podniesienie efektywność biznesowej zespołu.
- Zbudowanie szczerych relacji pomiędzy ludźmi w zespole oraz interakcji skoncentrowanych wokół równowagi: relacja/zadania.
- Zburzenie murów cynizmu, wyrachowania, braku zaufania, które powstrzymują zespoły przed efektywnością.· Określenie jasnych zasad współpracy i jej mierników.
- Zwiększenie samoświadomość w zakresie komunikacji interpersonalnej i dynamiki pracy grupy.
- Mocne, wewnętrzne zintegrowanie zespołu z celami biznesowymi i wizją firmy.
- Feedback – praktyka i wprowadzenie nawyku stosowania informacji zwrotnej, gdy tylko pojawiają się nieporozumienia, konflikty i sytuacje sporne.
- Wzrost umiejętności facylitacyjnego stylu prowadzenia własnych zespołów.
- Podniesieni energii zespołu do działania i mierzenia się z trudnościami.
Programy są złożone z kilku elementów:
– Diagnoza
– Coaching indywidualny
– Team coaching
– Program Leadership Development Intensive
– Trening Umiejętności Interpersonalnych dedykowany kluczowej potrzebie zespołu np. umiejętności coachingowe
– Trening Umiejętności Facylitacji pracy zespołu
– Regularne przeglądy i ewaluacja programu– spotkania check-point.
