Komunikacja w oparciu o NVC
Szkolenie otwarteDla kogo?/ Adresaci szkolenia
Program jest adresowany do osób pracujących z grupami, kierujących zespołami lub będących członkami zespołów, dla których ważna jest praca w atmosferze współpracy, dialog w sytuacji silnych napięć i emocji, oraz przekształcanie konfliktów we współdziałanie.
Cele i rezultaty szkolenia:
Poznanie konkretnego narzędzia komunikacji, dzięki któremu dowiesz się:
- w jaki sposób mówić do współpracowników, aby być przez nich zrozumianym i w jaki sposób słuchać, aby zrozumieć drugą osobę,
- w jaki sposób formułować prośby, aby otrzymać to o co prosimy i aby nie były to żądania
- w jaki sposób radzić sobie z trudnymi emocjami,
- jak słuchać empatycznie,
- jak udzielać i przyjmować informację zwrotną,
- jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i zobaczyć je jako okazję do nawiązania kontaktu i współdziałania,
- jak dostrzegać swój wkład i wyrażać uznanie innym osobom.